Alfa i omega uspješne tvrtke
„Made in“ - internacionalni izraz koji svi razumijemo. Predstavlja porijeklo marke ili branda koji pak označava prepoznatljivu oznaku ili ime nekog proizvoda.
Vrlo često nalazimo se u situaciji da posebice kod kupnje nekog proizvoda pa čak i usluge gledamo njegovo porijeklo. Važan nam je taj osjećaj sigurnosti koji nam daje izvornost samog proizvoda a najčešće je vezan baš uz njegovu prepoznatljivost.
Znate li koliko vrijedi Vaša marka?
Vrlo jednostavno: Marka vrijedi onoliko koliko je netko spreman za nju platiti.
No put do uspješnosti vrlo je trnovit. Uspješne marke vrijede mnogo novaca. Kreiranje marke vrlo je promišljen posao koji uključuje veliki rizik i spremnost na dugoročno ulaganje. Svatko želi znati čarobnu formulu kako do te vrijednosti. Postoje mnogi faktori koje moramo uključiti u njeno kreiranje a neki od njih su grafički dizajn, novi kanali komunikacije, novi mediji, aktualna informacijska tehnologija, pitanje ponašanja potrošaća, razne vrste istraživanja...
Vrijednost marke iskazuje se snažnim i trajnim identitetom samog proizvoda ili usluge, marka mora zračiti osobnošću, pobuđivati nam osjećaj povjerenja, sigurnosti, korisnosti....
Sve to uvelike utječe na kreiranje njene prepoznatljivosti tj tzv. „brand awareness-a“ .
Sve danas uspješne tvrtke u svom su poslovanju uvidjele da je za siguran opstanak na tržištu, zauzimanje boljeg tržišnog položaja te postizanje boljih poslovnih rezultata zaista neizbježno ulagati u marku i njen razvoj.
Stoga, želite li biti uspješni na tržištu, svakako imajte u vidu koliko ste spremni uložiti u kreiranje svoje marke - jer, ruku na srce, to je jedini put do srca i džepa Vaših budućih potrošaća!