Ferrari u garaži

Nedavni telefonski poziv direktora jedne tvrtke ponukao me da ovo podijelim sa Vama. Riječ je o tvrtki koja već dugi niz godina egzistira na našem tržišu ali koliko god da se trudili, ulagali u novu tehnologiju, proizvodnju,  znanje i edukaciju zaposlenika i managementa, stvorili vrhunski proizvod: još uvijek su neprepoznatljivi na tržištu.

Vrlo smo lako postavili dijagnozu: "to Vam je kao da u garaži imate najbolji ferrari ali neznate način kako da ga izvezete iz garaže da ga drugi vide".

To je dokaz da napredna tehnologija ne može nadomjestiti interakciju sa tržište i ljudima.

Nažalost  još uvijek velika većina poduzetnika smatra da je priča o proizvodu završena  kada ga iz svog skladišta smjeste na police dučana.

No, tu tek priča počinje! Da bi proizvod "prodisao" tj saživio i osvojio tržište i kupce za koje je namjenjen, potrebno je prije njegovog lansiranja pomno osmisliti strategiju i komunikaciju. Tijekom 50-tih godina, prosječna trgovina mještovitom robom imala je samo 2000 linija dok danas ta brojka  doseže i do 40 000. Nekada smo u dučan odlazili bez puno mozganja koju robnu marku proizvoda ćemo kupiti, naposlijetku i nije bilo tako puno marki između kojih bi se moglo birati. Kupili bismo obično ono što smo prvo mogli  dohvatiti na policama ili što nam je prodavač  dohvatio iza pulta.

 

Danas tržište funkcionira drugačije. Mnogo je konkurentskih marki koji prodaju identične proizvode. Kupci će odabrati marku "kojoj vjeruju". Marku koja je važnija od samog proizvoda!

Stoga, ako još uvijek Vaš ferrari stoji u garaži, vrijeme je da  napokon naučite kako da ga izvezete iz garaže i pokažete drugima!

Božene PlazZeriano 16, 42000 Varaždin
tel / fax: +385 42 494 059
m: electus@electus-agencija.hr

Petra Golubar
m: petra@electus-agencija.hr
mob 091 333 0664

novo iz bloga

Kuda plovi ovaj brod

Brendiranje- Vaš putokaz za  uspjeh!