Javit ćemo Vam se kasnije


Onako najjiskrenije..koliko ste puta obećeli  povrtano se javiti na telefonski poziv ili mail i to naravno niste učinili?
E,da...nakupilo se toga..A što mislite koliko ste potencijalnih prilika za realizacju posla propustili?
 Vjerujte, mnogo!
Prirodno je da ćemo sebe ili tvrtku koju predstavljamo pokušati prikazati u najboljem svijetlu. To najčešće možemo i sami zamijetiti kada planiramo sastanak sa poslovnim partnerom ili potencijalnim klijentom. Unaprijed smišljamo najbolje rečenice kako bi smo impresionirali sugovornika i otvorili prostor za sklapanje posla. Osmjehujemo se, nudimo najbolje uvjete i kunemo se u stručnost i pravovremenu realizaciju.
No, kakva je Vaša indirektna komunikacija sa potencijalnim klijentom?

Zašto si dopuštate neodgovaranje na mailove ili propuštene telefonske pozive?

Zar mislite da klijent kojem „ne vidite lice“ nije pravi klijent te ne zaslužuje Vašu pažnju?
Sljedeći puta kada primite mail poruku otvorite je, pročitajte i odgovorite na nju. Imate li propušteni telefonski poziv, odgovorite na njega. Vjerujte, na taj način pokazat ćete svoje poštovanje i kulturu  u poslovnom komuniciranju a osoba s druge strane bit će Vam zahvalna.
I možda će se upravo baš ta osoba nekoliko dana kasnije pojaviti u Vašem poslovnom prostoru  i kupiti neku Vašu uslugu ili proizvod.
Nemojte nikada smetnuti s uma da je svaki klijent važan. Ispunjen i zadovoljan klijent Vaš je najbolji PR.


I vjerujte, ona stara, dobro nam znana izreka uvijek pali: „Nasmiješite se svom klijentu, osmjeh ne košta ništa ali zaista djeluje čudesno!“

Božene PlazZeriano 16, 42000 Varaždin
tel / fax: +385 42 494 059
m: electus@electus-agencija.hr

Petra Golubar
m: petra@electus-agencija.hr
mob 091 333 0664

novo iz bloga

Kuda plovi ovaj brod

Brendiranje- Vaš putokaz za  uspjeh!