Kuda plovi ovaj brod
TVRTKE NAS PITAJU
Mnoge tvrtke kontaktiraju nas kako da stvore uspješan brend. Najčešća pitanja koja nam postavljaju vezana su uz to, koliko dugo je potrebno da se stvori uspješan brend te koje preduvjete za taj uspjeh moraju ispunjavati.
Također, najčešća zabluda s kojom se naši klijenti susreću je ta, što smatraju da je za stvaranje prepoznatljivog brenda potreban samo veliki buđet i što veći broj zakupa u oglasnom prostoru...Niti jedno od navedenog nije ispravno...
STVARANJE BRENDA
No, na što onda treba obratiti pozornost kod stvaranja brenda?
Idemo redom: zasigurno od malena pamtite bajke poput Crvenkapice, Snjeguljica i 7 patuljaka, Mačak u čizmama...Isto tako, sjećate se I prolivenih suza i uzburkanih emocija kada je vuk pojeo crvenkapicu. ..
No bez brige, nećete se trebati susresti sa opasnim vukom prije nego saznate odgovor!
E pa ključna tajna je u osmišljavanju emocionalne priče koja sadrži komparativnu prednost brenda!
Ono što volimo naglasiti svojim klijentima je da jedini uvijet koji njihov proizvod/usluga mora sadržavati je kvaliteta tj vrijednost te dostupnst tog proizvoda. To je važna polazišna točka bez koje je nemoguće započeti proces stvaranja prepoznatljivosti. Niti najbolja osmišljena makretinška aktivnost/kampanja neće moći iznjeti loš proizvod kao i njegovu nedovoljnu dostupnost na tržištu!
KOMPARATIVNA PREDNOST - KLJUČ USPJEHA
Drugi korak je da onu početnu emocionalnu priču prilagodite Vašem proizvodu. To znači, priča mora biti jedinstvena i primjenljiva na Vaš proizvod/uslugu od kojeg želite napraviti brand. To će Vam osigurati komparativnu prednost pred konkurencijom koja Vam to neće moći oduzeti.
Također, svakako treba voditi računa i o osnovnoj platformi branda koja mora sadržavati sinergiju između snage samog brenda, želja i navika potrošaća te snaga i slabosti potrošaća.
Uz to, svakako valja obratiti pozornost na predstavnike brenda tj na osmišljavanje logotipa i imena samog proizvoda. Ime mora biti lako pamtljivo dok logotip što inovativniji i kreativniji. Također, vrlo je važno da te dvije komponente budu i usklađene tako da asociraju na brand koji komuniciramo!
VRIJEME JE NAJBOLJI SAVEZIK!
A koliko je vremena potrebno da brend saživi?
Da se ne varamo, dulje vrijeme. Dvije do tri godine kontinuiranog rada na brendu..no ukoliko brand ima izravan pristup mediju brže će se izgrađivati. Međutim, najveći uspjeh leži na leđima samog klijenta koji razvija brend tj na njegovom angažmanu i predanosti tom projektu!
Stoga, uhvatite čvrsto kormilo Vašeg broda i zaplovite u dobrom smjeru!