Tvrtke bez identiteta
Živimo u vrlo aktivnom potrošaćkom društvu. Kupujemo svakodnevno, neki od nas promišljeno neki intuitivno...No, znate li zašto kupci kupuju Vaš proizvod?
Kakvi ih osjećaji vežu uz njega?
Obavljajući tjednu kupnju u shoping centru nisam mogla ne zamjetiti uplakano djete koje uporno želi Nikeove tenisice. Nike, Nike i niti jedne druge. Zašto? Zato jer svi dječaci iz razreda imaju takve. U Nike tenisicama se najbolje trči, postižu se vrhunski rezultati....
No, je li zaista tome tako?
Vratimo se malo u prošlost... nekoć se pojam marke vezao isključivo prema dosadnim jednostavnim proizvodima za kućanstvo poput sredstva za pranje, čaja, sapuna.... Imidž marke bio je isključivo u funkciji predstavljanja proizvoda.
Kako su se razvijali proizvodi tako je i markama porasla važnost u društvu. Marka je postala i naš imiđ. Počela je odražavati kakvom društvenom statusu pripadamo, kakav nam je odnos u društvu.
Postala je živo biće koje ima svoju osobnost, vlastiti život, sposobnost stvaranja emocija u nama kako bi mi bez okljevanja prihvatili njene karakteristike.
Možete li prepoznati koja vaša marka dominira u Vašoj tvrtki? Znate li kako svoj proizvod pretvoriti u marku?
U svijetu oštre konkurencije razum više ne vodi glavnu riječ kod odabira nekog proizvoda.. Ljudi kupuju marke koje predstavljaju identitet. Žele sigurnost koju im pružaju, dosljednost, članstvo i status. To je jedinstvena pojava našeg doba. I jednostavno je tako. Na Vama je da li ćete to prihvatiti ili ne....