Tvrtke bez identiteta

Živimo u vrlo aktivnom potrošaćkom društvu. Kupujemo svakodnevno, neki od nas promišljeno neki intuitivno...No, znate li zašto kupci kupuju Vaš proizvod?

Kakvi ih osjećaji  vežu uz njega?

Obavljajući tjednu kupnju u shoping centru nisam mogla ne zamjetiti uplakano djete koje uporno želi Nikeove tenisice. Nike, Nike i niti jedne druge. Zašto? Zato jer svi dječaci iz razreda imaju takve. U Nike tenisicama se najbolje trči, postižu se vrhunski rezultati....

No, je li zaista tome tako?

Vratimo se malo u prošlost... nekoć se pojam marke vezao isključivo prema dosadnim jednostavnim proizvodima za kućanstvo poput sredstva za pranje, čaja, sapuna.... Imidž marke bio je isključivo u funkciji predstavljanja proizvoda.

Kako su se razvijali proizvodi tako je i markama porasla važnost u društvu. Marka je postala i naš imiđ. Počela je odražavati kakvom društvenom statusu pripadamo, kakav nam je odnos u društvu.

Postala je živo biće koje ima svoju osobnost, vlastiti život, sposobnost stvaranja emocija u nama kako bi mi bez okljevanja prihvatili njene karakteristike.
Možete li prepoznati koja  vaša marka dominira u Vašoj tvrtki?  Znate li kako svoj proizvod pretvoriti u marku?

U svijetu oštre konkurencije razum više ne vodi glavnu riječ kod odabira nekog proizvoda.. Ljudi kupuju marke koje predstavljaju identitet. Žele sigurnost koju im pružaju, dosljednost, članstvo i status. To je jedinstvena pojava našeg doba. I jednostavno je tako.  Na Vama je da li ćete to prihvatiti ili ne....

Božene PlazZeriano 16, 42000 Varaždin
tel / fax: +385 42 494 059
m: electus@electus-agencija.hr

Petra Golubar
m: petra@electus-agencija.hr
mob 091 333 0664

novo iz bloga

Kuda plovi ovaj brod

Brendiranje- Vaš putokaz za  uspjeh!