Izrada medija plana

Za promociju Vaše tvrtke illi proizvoda/usluge nije dovoljan samo definrati buđet. Medijsko planiranje složen je proces koji zahtjeva pomno korištenje i odabir medija kako bi se na pravi način doprlo do ciljne skupine te također kako bi optimizirali uložena sredstva u pomociju/komunikaciju.

Svaki medija plan mora  biti usuglašen sa ciljnom skupinom kojoj se obraćamo tj potencijalnim konzumentima proizvoda ili usluge. Također, potrebno je obratiti pažnju i na geografske karakteristike tj gdje će se proizvod distribuirati.
Kojećemo  medijeuvrstiti u medija plan  ovisi o karakteristikama samog proizvoda: ukoliko je riječ o kozmetičkom  proizvodu  (npr.krema protiv prvih bora) namjenjen ženama- reklamna kampanja biti će usmjerena ka mladim ženama os 20-35 godina što već isključuje npr.sportske emisije, tiskovine sportskog karaktera, oglašavnje putem bannera na nogometnim utakmicama....

Stoga,krećete li u kampanju, svakako prije dobro razmislite o izradi kvalitetnog medija plana!

Božene PlazZeriano 16, 42000 Varaždin
tel / fax: +385 42 494 059
m: electus@electus-agencija.hr

Petra Golubar
m: petra@electus-agencija.hr
mob 091 333 0664

novo iz bloga

Kuda plovi ovaj brod

Brendiranje- Vaš putokaz za  uspjeh!