Izrada medija plana
Za promociju Vaše tvrtke illi proizvoda/usluge nije dovoljan samo definrati buđet. Medijsko planiranje složen je proces koji zahtjeva pomno korištenje i odabir medija kako bi se na pravi način doprlo do ciljne skupine te također kako bi optimizirali uložena sredstva u pomociju/komunikaciju.
Svaki medija plan mora biti usuglašen sa ciljnom skupinom kojoj se obraćamo tj potencijalnim konzumentima proizvoda ili usluge. Također, potrebno je obratiti pažnju i na geografske karakteristike tj gdje će se proizvod distribuirati.
Kojećemo medijeuvrstiti u medija plan ovisi o karakteristikama samog proizvoda: ukoliko je riječ o kozmetičkom proizvodu (npr.krema protiv prvih bora) namjenjen ženama- reklamna kampanja biti će usmjerena ka mladim ženama os 20-35 godina što već isključuje npr.sportske emisije, tiskovine sportskog karaktera, oglašavnje putem bannera na nogometnim utakmicama....
Stoga,krećete li u kampanju, svakako prije dobro razmislite o izradi kvalitetnog medija plana!